هنر و معماری

"وبگاه دانشجویان معماری 89 - دانشکده هنر،ارومیه "

هنر و معماری

"وبگاه دانشجویان معماری 89 - دانشکده هنر،ارومیه "

پارتیشن مورد قبول استاد

چند جلسه ای پیش ماکت های پارتیشن تحویل استاد دادیم که از  کار پپریسا خیلی خوشش اومده بود منم گذاشتم تا بقیه ایده بگیرن :  

 

 

 ماکت پارتیشن  

واقعآ پر زحمت و محشر بود

نظرات 3 + ارسال نظر
بیگدلی شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 23:44 http://www.urmia89ab2010.blogfa.com

سلام...خسته نباشید.من وبلاگتون رو دیدم ...قشنگه..من وبلاگ شما رو به لینک هام اضافه کردم...خوشحال میشم به ما هم سر بزنید....موفق باشید

شما هم لینک شدید

محمدی چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 22:31 http://iranprojeh.blogsky.com/

سلام
با کسب اجازه من شما رولینک کردم
ممنون میشم شما هم منو لینک کنید


محمدی

خواهش
شما هم لینک شدید

narges چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 22:25

کاره زیبایی بود ولی میتونست زیبا ترم بشه...
ترکیب رنگاش معماری نبود بیشتر به گرافیک میخورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد