هنر و معماری

"وبگاه دانشجویان معماری 89 - دانشکده هنر،ارومیه "

هنر و معماری

"وبگاه دانشجویان معماری 89 - دانشکده هنر،ارومیه "

سایبان مترو پل اسپانیا ;بزرگترین سازه چوبی جهان

درهای بزرگترین بنای چوبی جهان با نام متروپل پاراسول (Metropol Parasol) در شهر سویل اسپانیا برای بازدید عموم گشوده شد.



در واقع ایده ساخت این سازه چوبی از انجا آغاز شد که طراحان سایتی که این سازه در ان قرار گرفته در ابتدا قصد ساخت پارکینگ خودرویی مناسب برای این سایت بودند که با بررسی بیشتر متوجه فضای مناسب موجود جهت این کار شدند و به ساخت این فضا برای موزه و همچنین اهداف تجاری اقدام کردند.

با نگاه اول می‌توان دریافت که فضای فوقانی این سازه بهترین مکان برای بهره بردن از چشم‌انداز محیط اطراف سایت است.



عکسهای بیشتر ادامه ی مطلب ....

 

19  

 

18 

 

 

04 

 

05 

 

06 

 

07 

 

08 

 

09 

 

10 

 

11 

 

12 

 

12 

 

13 

 

14 

 

15 

 

16 

 

17  

  

20 


نظرات 3 + ارسال نظر
عاطفه دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 19:57 http://cold1.blogsky.com

سلام شاید خیلی کلیشه ای باشه اما من میخواستم با خود رشته ی معماری بیشتر آشنا بشم
این که چطور رشته ای هست و ارزش این همه زحمت کشیدن رو برای ورود بهش داره یا نه
من امسال باید کنکور بدم و هدفم هم فقط معماریه
میخواستم بدونم معماری از درون چجوریه؟چقدر فرق داره با چیزی که تو ذهن یه آدم عادی که از دنیای معماری دوره (مثل من)داره؟
امید وارم اینجا کسی باشه که کمکم کن چون این موضوع برای من خیلی مبهمه و همینطور خیلی خیلی مهم

عاطفه سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 07:58 http://cold1.blogsky.com

خیلی خیلی ممنون :)

خواهش می کنم

بیتا پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 15:18

سلام بی مبالغه واقعا پست باحالی بود!!!من تو استحکام این سازه ها موندم!!!!بازم ممنون

مرسیییییی
خواهش می کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد