هنر و معماری

"وبگاه دانشجویان معماری 89 - دانشکده هنر،ارومیه "

هنر و معماری

"وبگاه دانشجویان معماری 89 - دانشکده هنر،ارومیه "

هتلی در اوج آسمان

مهندسان در تازه‌ترین دستاورد خود، هتلی مجلل در آسمان طراحی کرده‌اند. این هتل، یک کشتی هوایی عمودی و مجهز است که کاملا از زمین جداست و می‌تواند بدون هر آلودگی مسافرانش را به مکان‌های متفاوت دنیا ببرد. روی عرشه هوانورد: یک شرکت طراحی انگلیسی به نام سیمورپاول نسخه خیال‌انگیزی از هتل‌های هوایی در آینده را ارائه کرده است، یک کشتی هوایی عمودی که با هیدروژن در هوا معلق نگاه داشته می‌شود و اترژی خود را از تابش خورشید تامین می‌کند. شرکت بزرگ کره‌ای سامسونگ از طراحان این هتل هوایی خواسته تا به دقت روی ایده این بالون لوکس کار کنند.  

 

     

 

 صبحانه در میان ابرها: مسافران این هوانورد می‌توانند برای صبحانه در آشپزخانه‌های خود گرد هم آیند که دیدی باز به مناظر بیرون دارد. این بالون لوکس یک پیشخوان صرف نوشیدنی ،‌ محل استراحت،‌ چهار آپارتمان دوبلکس و یک پنت‌هاوس و همچنین پنج آپارتمان کوچک‌تر دارد. 

 

     

 

استخر مهتاب: در استخر مهتاب، مسافران هوانورد می‌توانند از مناظر بیرون در زیر پایشان لذت ببرند و یا به عرشه بالایی بروند و در هوای آزاد قدمی بزنند.  

 

    
 

منظره آسمان هنگام غروب: این هوانورد بی‌نظیر به مسافرانش امکان می‌دهد که هنگام غروب بنشینند و منظره‌ای را تماشا نمایند که متفاوت از زمین است و شاید بتوان گفت چندان هم بی‌شباهت به منظره‌ای از یک دنیای بیگانه نیست. در حالی که هوانورد با سرعت ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند،‌ ۱۴ خدمه به نیازهای مسافرین رسیدگی خواهند کرد.  

 

    

 

پرواز در آسمان شب: تا سال ۲۰۱۵/ ۱۳۹۴ ممکن است این هوانورد به شهرهایی مثل هنگ‌کنگ راه یافته باشد. ۶ نفر می‌توانند با همکاری هم و کار کردن نوبتی این هوانورد را تنها در ۳۷ ساعت از لندن به نیویورک ببرند و یا آن را تنها در ۹۰ ساعت از لس‌آنجلس کالیفرنیا به شانگهای چین برسانند.

نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 22:15 http://memari89-mu.blogsky.com

سلام...وبلاگ خیلی خیلی قشنگی دارید...خوشحال میشیم تبادل لینک داشته باشیم...من از معماری دانشگاه ملایرم...فعلا

سلام ممنون از حسن نظرتون!

پوریا پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 23:22 http://www.artandeng.blogsky.com

به حق چیزای نشنیده
مرسی
خیلی باحال بود

خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد