هنر و معماری

"وبگاه دانشجویان معماری 89 - دانشکده هنر،ارومیه "

هنر و معماری

"وبگاه دانشجویان معماری 89 - دانشکده هنر،ارومیه "

هتل Citizen





ادامه ی مطلب ....



CitizenM با این چنین نگرشی آغاز شد که امروزه جهان شاهد تحولی درنوع مسافرین است. مسافرین عصر جدید شامل گردشگران ماجراجو ، گردشگران علاقه مندان به خرید ، گردشگران حرفه ای و گردشگران کم خرج می شوند. آنها بسیار سفر می کنند، مسافت های کوتاه و بلند. پر انرژی و مستقل که فرهنگهای گوناگونی را شامل می شوند. شاید شما نیز یکی از آنها باشید.ما شما را به عنوان شهروندان متحرک در جهان می شناسیم و شما برای ما بسیار مهم هستید و ما اسم هتلمان را از شما اقتباس کرده ایم. هتل شهروندان غیر ثابت!
هتل شهروندان غیر ثابت بازتاب تفکرات و آموخته ها در مورد نیازمندیهای این قشر جدید از شهروندان جهانی می باشد. شهروندانی که از شهرهای دور و نزدیک با خواسته های معمول و رایج می آیند.
این شهروندان می دانند از چه چیزی در هتل خوششان می آید و به چه نیازی ندارند. آنچه آنها خوششان می آید: طراحی شیک، اعتبار بالا، بهترین سرگرمی ها، محیط دوستانه، تخت راحت و حوله بزرگ و نرم است.
آنها به یک هتل با موقعیت مناسب نیاز دارند اما در جایی که بتوان به آسانی استراحت کرد. آنچه آنها نمی خواهند موارد غیر لازم و به نوعی هزینه های اضافه و غیر ضروریست.
CitizenM بر اساس این احتیاجات ، خواسته ها و تمایلات عمل می کند بنابراین نتیجه هتلی منحصر به فرد با قیمت و هزینه قابل پرداخت خواهد بود.
در June 2008 اولین شعبه از این هتلها در فرودگاه آمستردام آغاز به کار نمود. این هتل با تعداد 230 اتاق لوکس در فرودگاه Schiphol آمستردام واقع شده است. شعبه دیگر از این هتلها در April 2009 درهای خود را به روی مهمانان خود گشود این شعبه با 215 اتاق و 860 بالش! در مرکز شهر آمستردام واقع گردیده است.

CitizenM به شهروندان سفردوست که مشتاق مکانهای و فرهنگهای متفاوتند علاقه نشان میدهد.CitizenM همچنین راه خود را ادامه خواهد داد و تصمیم به ایجاد هتلهایی در دیگر نقاط و کشورها دارد. هتلهایی در سراسر اروپا و شهرهای اصلی این قاره همچون: لندن، بارسلونا، گلاسکو، برلین، بروسل، استکهلم، میلان، کپنهاگن، مسکو، پاریس، استامبول، ورشو، بودافست...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد