هنر و معماری

"وبگاه دانشجویان معماری 89 - دانشکده هنر،ارومیه "

هنر و معماری

"وبگاه دانشجویان معماری 89 - دانشکده هنر،ارومیه "

روستای چنقرالوی یکان

01

امروز مورخه 13آبان یک هزارو سیصدوهشتادونه با استاد عقلمند به روستای چنقرالوی یکان (کمی پایین تر از فرودگاه ارومیه) رفتیم و قراره روز دوشنبه مطالب و تصاویر خود را ارائه کنیم .

به این خاطر مطالب و تصاویر زیادی نمی تونم آپ کنم ولی بعد از ارائه ی گزارش عکسها و مطالب بیشتری بر روی وبلاگ می زارم تا دوستان عزیزی که غایب بودند (و دو غیبت غیر موجه براشون محسوب شد) آگاه بشن . 

02

هنوز سه تا از عکسهای روستا ی چنقرالو رو براتون گذشاتم و بقیه بزودی ... 

03

البته اگه شما هم عکسهاتون رو برام بفرستید خیلی خوب می شه . عکسها و گزارشات خود رو به آدرس زیر بفرستید :

Pooria_receive@yahoo.com 

نظرات 10 + ارسال نظر
شقایق جمعه 14 آبان 1389 ساعت 01:12 http://shaghayeghforouhar.blogfa.com

عزیزم مثه همیشه عالی بود.
موفق باشی.

لطف داری شقایق جان

لادن جمعه 14 آبان 1389 ساعت 02:42 http://leilaforouharandfaribaforouhar.blogsy.com

سلام پوریا عزیز خسته نباشید وب درست کردید وااااای زحمت کشیدی معلومه به این علاقه دارید امیدوارم همیشه موفق باشی

مرسی عزیزم

لیدا جمعه 14 آبان 1389 ساعت 08:59 http://www.atashinlovers.blogsky.com

سلام پوریا جان.خوبی؟؟؟؟؟؟؟به خدا من به وبت سر زدم ولی نظر ندادم.........موفق باشی

ممنون ما خوبیم . ولی از شما خبری نداریم ؟!!
خب پس الآن آشتی کردم . بازم منتظرم بیا حتمآ

sadaf&niloufar&sheida جمعه 14 آبان 1389 ساعت 18:24

!mibinim ke dari karamuno lo midi

bah bah
avalin bazdidkonandegan AziZ
Lo ?!!! na ina axhaye khodam bud

ندا شنبه 15 آبان 1389 ساعت 14:47

پوریا می بینم که روستا می ری و ...
جواب منو تو وبلاگت ندادی ؟!!!
no answer
یعنی چی ؟
این وبلاگت هم باحاله ولی زیاد به درد ما نمی خوره .
چطور 4 تا بلاگ رو می خوای اداره کنی ؟!

************No Answer*******************

راحت نیست ولی خب خیلی دوست دارم با کلی دوست و رفیق سروکار دارم و خیلی هم دوست پیدا کردم . ضمنآ تو دیگه سوال نکن !!!!؟؟؟؟//
خودت این مدت کجا بودی ؟
هنوز بدلم گرفتم

شیرین ـلیلا یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 08:46

به به

لیدا یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 15:34 http://www.atashinlovers.blogsky.com

اااااااااااااااااا پس قهر بودی با من آره!!!!؟؟؟؟
ولی من دست از سر تو بر نمیدارم.آخه تو این دوره زمونه داشتن دوست گلی مثل تو غنیمته.
مثل برادرمی پوریای عزیزم.
راستی برنامه آکادمی گوگوش رو نگاه میکنی؟؟؟؟
امیدوارم که دیده باشیش چون اگه نگاه نکردی نصف عمرت بر فناست.....
برنامه فوق العاده ست......
شاد و گوگوشی باشی تا همیشه......
دوست تو (لیدا رحیمی)

وای چه تعریفایی
حسابی شرمنده کردی لیدا جون
نه عزیزم متاسفانه ماله ما اون کانال رو نیاورد؟!

لیدا یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 15:38 http://www.atashinlovers.blogsky.com

پوریا جون من یه سری عکس هنری گرفتم که اگه خواستی بهم بگو تا برات بفرستمشون.این عکسهایی که میگم مربوط میشه به سفری که رفته بودم سوئد...........هر چی باشه منم یه دستی تو عکاسی دارم.پس دیکه منتظرتم....اگه خواستی خبرم کن

آرهع خب حتمآ بهم بده البته خودت می دونی که در ۴ شرد آپ کنی .
مرسی ممنون
قربونت بازم منتظرم من میام تو هم باید بیایی

ebe.behjat سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 16:21

این روستا قشنگ بود( قاغا)
از اهالی روستا...............

ebe.behjat سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 16:23

عکسات کجاس پس...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد