هنر و معماری

"وبگاه دانشجویان معماری 89 - دانشکده هنر،ارومیه "

هنر و معماری

"وبگاه دانشجویان معماری 89 - دانشکده هنر،ارومیه "

طراحی ها

خب ابتدای این پست رو با یک طراحی و سایه ی زیبا از خانم اسدی شروع می کنیم : 

asadi 

 و بعدش هم ادامه می دیم با طراحی های زیبای دیگر  

 

از طرح زیبای کفشها هم نمی تونیم چشم پوشی کنیم  

خانم رستم پور چیکار کردن ؟!!؟! 

 Rostampoor

 

طراحی  امیر : 

amir 

طرح جالب خانم انصاری هم که حرف نداره : 

ansari 

 

و الآن بر می گردم سر قهوه جوشامون :) 

 

اینبار هم از نمونه های مورد قبول استاد به طراحی خانم اسدی و اسفندیاری به ترتیب اشاره می کنیم : 

asadi(2) l 

خانم اسفندیاری: 

esfandiary 

و علی آقا : 

ali 

و اثری  زیبا از  بهنام : 

behnam 

بعضی ها نترسن از یاد نرفتن  

                                      مگه می شه یادی از نماینده نکرد ؟؟! 

بله این هم طرح خانم زارع 

Mrs.Zar 

 

دیگه از این بیشتر نتوستم آپ کنم ولی بابت کیفیت پایین عکس ها عذر می خوام و دفعات بعد بهتر خواهند بود  

 

این طرح ماله کیه؟ 

 

 Myself!

 . 

۰

...  ماله خودمه

نظرات 9 + ارسال نظر
لادن دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 23:19 http://leilaforouharandfaribaforouhar.blogsy.com

سلام خوبی؟طراحی های خیلی قشنگ بود من آپم خوشحال میشم بیایی منتظرتم .

اومدم ...

لیدا سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 12:15

لذت بردم

استاد دیگه شما از اینا لذت بردین امیدوار شدم به آینده ی بچه ها

لیدا جان عکسها رو گرفتم خیلی جالب بودن
از ساختموناشون عکس نداری؟
خودت گرفتی؟

لادن چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 03:59 http://leilaforouharandfaribaforouhar.blogsy.com

__0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸
سلام خسته نباشید عید قربان بر شما مبارک آپم خوشحال میشم سری بزنی برایتان ارزوی موفقیتی میکنم منتظرتم [گل]

مرسی .عید شما هم مبارک .
اومدم...

علی چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 14:41

اشکال نداره..حالا این دفعه رو می بخشیمت...!!

لطف کردی علی آقا
تهران خوش می گذره ؟!

ندا پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 20:26

این آخری ماله خودته؟!!

نپسندیدی؟
آخه خودتم که مثله خودمی دیگه چی می گی.

نظرات پست قبل پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 21:36

شقایق http://shaghayeghforouhar.blogfa.com عزیزم مثه همیشه عالی بود.
موفق باشی.
جمعه 14 آبان 1389 ساعت 01:12
پاسخ:
لطف داری شقایق جان لادن http://leilaforouharandfaribaforouhar.blogsy.com سلام پوریا عزیز خسته نباشید وب درست کردید وااااای زحمت کشیدی معلومه به این علاقه دارید امیدوارم همیشه موفق باشی
جمعه 14 آبان 1389 ساعت 02:42
پاسخ:
مرسی عزیزم لیدا http://www.atashinlovers.blogsky.com سلام پوریا جان.خوبی؟؟؟؟؟؟؟به خدا من به وبت سر زدم ولی نظر ندادم.........موفق باشی
جمعه 14 آبان 1389 ساعت 08:59
پاسخ:
ممنون ما خوبیم . ولی از شما خبری نداریم ؟!!
خب پس الآن آشتی کردم . بازم منتظرم بیا حتمآ sadaf&niloufar&sheida !mibinim ke dari karamuno lo midi
جمعه 14 آبان 1389 ساعت 18:24
پاسخ:
bah bah
avalin bazdidkonandegan AziZ
Lo ?!!! na ina axhaye khodam bud ندا پوریا می بینم که روستا می ری و ...
جواب منو تو وبلاگت ندادی ؟!!!
no answer
یعنی چی ؟
این وبلاگت هم باحاله ولی زیاد به درد ما نمی خوره .
چطور 4 تا بلاگ رو می خوای اداره کنی ؟!

شنبه 15 آبان 1389 ساعت 14:47
پاسخ:
************No Answer*******************

راحت نیست ولی خب خیلی دوست دارم با کلی دوست و رفیق سروکار دارم و خیلی هم دوست پیدا کردم . ضمنآ تو دیگه سوال نکن !!!!؟؟؟؟//
خودت این مدت کجا بودی ؟
هنوز بدلم گرفتم شیرین ـلیلا به به
یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 08:46لیدا http://www.atashinlovers.blogsky.com اااااااااااااااااا پس قهر بودی با من آره!!!!؟؟؟؟
ولی من دست از سر تو بر نمیدارم.آخه تو این دوره زمونه داشتن دوست گلی مثل تو غنیمته.
مثل برادرمی پوریای عزیزم.
راستی برنامه آکادمی گوگوش رو نگاه میکنی؟؟؟؟
امیدوارم که دیده باشیش چون اگه نگاه نکردی نصف عمرت بر فناست.....
برنامه فوق العاده ست......
شاد و گوگوشی باشی تا همیشه......
دوست تو (لیدا رحیمی)
یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 15:34
پاسخ:
وای چه تعریفایی
حسابی شرمنده کردی لیدا جون
نه عزیزم متاسفانه ماله ما اون کانال رو نیاورد؟!
لیدا http://www.atashinlovers.blogsky.com پوریا جون من یه سری عکس هنری گرفتم که اگه خواستی بهم بگو تا برات بفرستمشون.این عکسهایی که میگم مربوط میشه به سفری که رفته بودم سوئد...........هر چی باشه منم یه دستی تو عکاسی دارم.پس دیکه منتظرتم....اگه خواستی خبرم کن
یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 15:38
پاسخ:
آرهع خب حتمآ بهم بده البته خودت می دونی که در ۴ شرد آپ کنی .
مرسی ممنون
قربونت بازم منتظرم من میام تو هم باید بیایی

نظرات پست قبل


IP: 78.38.14.10
سه شنبه 18 آبان 1389 ساعت 23:52


پوریا می بینم که روستا می ری و ...
جواب منو تو وبلاگت ندادی ؟!!!
no answer
یعنی چی ؟
این وبلاگت هم باحاله ولی زیاد به درد ما نمی خوره .
چطور 4 تا بلاگ رو می خوای اداره کنی ؟!




--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ:
راحت نیست ولی خب خیلی دوست دارم با کلی دوست و رفیق سروکار دارم و خیلی هم دوست پیدا کردم . ضمنآ تو دیگه سوال نکن !!!!؟؟؟؟//
خودت این مدت کجا بودی ؟
هنوز بدلم گرفتم

ندا


IP: 78.38.14.10
سه شنبه 18 آبان 1389 ساعت 23:53


آقا پوریای گل چطوری؟!
این وبتم جالبه (البته تخصصی هست)
الآن ندا بهم گفت نمی دونستم
خوش بگذره
به منم یه چیزایی یاد بده منم مکانیک یادت بدم
--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ:
نه ممنون من یادت می دم ولی نمی خوام یادم بدی

احسان


IP: 78.38.14.10
سه شنبه 18 آبان 1389 ساعت 23:55


سلام داداش پوریا جون چطوری؟مرسی اومدی خوشحال شدم بله لیلای عزیز در فیلم گربه کور ماشالا تبدیل به خوش قلب ترین و محبوبترین ایرانی شد انشالا آلبوم لیلا جون بزودی بیاد بازارموفق و شاد باشی.
--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ:
آره خیلی با نمک و خوشگل بود.

لادن

http://leilaforouharandfaribaforouhar.blogsy.com
IP: 89.184.216.251
چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 04:20


مرسی عزیزم عالی بود.
مرسی از اطلاعات خوبت.
شاد باشی
--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ:
خواهش می کنم عزیز
من تشکر می کنم که سر می زنی و نظر می دی


شقایق
shaghayeghforouhar_melody@yahoo.com
http://shaghayeghforouhar.blogfa.com
IP: 212.33.192.19
چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 16:23


وبتون جالبه اگه مایلید با هم تبادل لینک کنیم
--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ:
ببخشید آقای فربد آدرستون رو ننوشتید !

لیدا جمعه 28 آبان 1389 ساعت 10:17 http://www.atashinlovers.blogsky.com

بله از ساختموناش هم عکس گرفتم.ok به ایمیلت سندشون میکنم.فعلا...............در ضمن چند تا عکس دیگه هم داداشم گرفته که اونا هم میفرستم.
شاد و موفق باشی تا همیشه....
دوستدار تو لیدا رحیمی

مرسی عزیزم
لیدا تو به اونیگی ایمیلم (sher...20..8) سند کن
منتظرم دستت درد نکنه
اینرو که حتمآ آپشون می کنم اشکالی که ندراه؟
حق کپی و رایت که نداره

علی جمعه 28 آبان 1389 ساعت 23:55

ممنون آق پوریا جای شما خالی ده!... راستی عیدت مبارک .

عید تو هم مبارک
تکالیف رو چیکار کردی؟!

لیدا شنبه 29 آبان 1389 ساعت 09:26 http://www.atashinlovers.blogsky.com

پوریا عزیز دیر گفتی به ایمیل pooria_receive سندشون کردم...بله تازه پیگیر قانونی هم داره

اشکال نداره الآن دانلود کردم خیلی خوشگل بودن
همشون رو آپ می کنم پیگرد قانونیش هم دیگه هیچ
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد